Bloggtoppen.se Sport Sport SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen Blogglista.se BlogRankers.com

lördag 13 december 2008

Kör så det ryker!

Imponerande av Johan Olsson att kunna vinna i Davos, slå självaste Axel Teichmann. Jag var lite inne på att spela head-to-head mot Legkow men fega ur och tog Saarinen istället. Det hade varit bättre utdelning med Johan... Men när man spelar vill man ju helst lämna känslorna utanför om det inte gäller Spurs förstås... (Is)Kalla verkar vara helt ur slag. Kommer hon att kunna tända till inför Tour de Ski? Saarinen som singelspel fungerade ju som väntat bra.

Betway tror att Henke spelar i Allsvenskan 2009. Superligan kommer tvåa. Jag tror att Henke är lite sugen på en vända i utlandet igen, men vilket land? Frankrike nämns inte ens bland de troliga trots att både Marseille och Monaco visst ska vara intresserad. Kanske man skulle satsa på ett spel på Henke i Frankrike?

Elmander är riktigt på G. Hoppas att inte huvudskadan är allvarlig. Snyggt mål var det.

Om ni möjligtvis fick möjlighet att läsa mitt första spelförslag igår (låg ute ca 1 timme) så vet ni att jag hade med Middlesborough-Arsenal som oavgjort på min högoddsrad. Jag fick ändra den för jag insåg att det inte var bara fredagsmatcher utan även lördagsmatcher som Boro-Arsenal... Till idag hade jag inte med matchen på min högoddsrad vilket var synd eftersom de spelade just oavgjort...

Liverpool-Hull var en skräpmatch att spela på och det blev ett skräpresultat också!

Didier Drogba är en av spelarna som imponerar mest på mig. Han är som bäst när det behövs som mest till skillnad från en viss Ibrahinmovic (än så länge vill säga). Det måste vara undebart att en sådan spelare vill vara kvar i klubben.

Södertälje svek...mig. För att inte säga om Leverkusen som släpper in ett mål i 90 minuten mot Cottbus...jag vill svära...

Jag är inte överraskad att LHC:s fans i skandal. Jag bodde i Linköping i ett år när de harvade i Allsvenskan och mer enögda supporters får man leta efter (det skulle vara Modosupporters då). De kan vara underbara men också som idag mot Rögle.

Starkt av Färjestad att vinna mot ett hemmastarkt Timrå.

El Classico blir högintressant och Schusters "era" blev ju inte lång, vi får se hur lång Ramos era blir. Mycket av Reals problem är att Casillas inte alls är lika bra den säsongen. Han räddade Real flertalet gånger förra säsongen, men i år har han varit mänsklig och tom dålig som ett av målen (Adrianos) mot Sevilla.

Dansband är inte min grej men jag fått höra är Lars Kristerz röstfavoriter medans Scotts är tjejernas favorit i Dansbandskampen. Man kanske skulle satsa en peng på Larz Kristerz som vinnare av Dansbandskampen så att programmet blir intressant att följa...

Skimmning är inte roligt att drabbas av, jag hoppas att inte mitt konto till spel på nätet någonsin kommer i orätta händer...

Kolla in dagens spel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 



BloggRegistret.se Nätets bästa sajter!