Bloggtoppen.se Sport Sport SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen Blogglista.se BlogRankers.com

torsdag 25 december 2008

Is(Kalla)...

En finsk expedition nådde Sydpolen på julafton. Det är den första finska expeditionen någonsin som lyckas. I över 40 dagar fick Kari Suomela och Pasi Ikonen åka skidor för att nå sitt mål.

Iskall är också Kalla. Hon missar Tour de Ski pga sjukdom. I fjol succé – i år kunde det inte bli sämre. Charlotte Kalla missar Tour de Ski på grund av sjukdom. Hostan är envis, säger Kalla. Hon har fått en halsinfektion, kanske har det blivit lite för mycket kyssar...

+++ Australia är allt och lite till.




Luleå blickar mot Nordamerika. Där finns Per Ledin. Det är spelaren klubben vill ha när han väl återvänder hem. Han finns absolut med i bilden, säger sportchefen Lars "Osten" Bergström till Norrbottens-Kuriren.

2008 har varit tufft år privat för Håka Hellström. Musiken är det som har hållit mig uppe. Årets mirakel var när min son Julius föddes. Det håller jag närmast hjärtat av det som hänt i år. Att sätta ett barn till världen är det största man kan åstadkomma. Jag rekommenderar det varmt. Och själva förlossningen är mäktig. Jag var helt borta i huvudet. Det var en enorm kick. Talar oddse för att Håkan Hellström blir årets artist? Hitta de bästa oddsen



Läs Dagens inlägg:
Sug mig smal, gasa sedan!
Is(Kalla)...
God jul, Kungen!
Stygge vargen...
Klüftigt Zlatan!
Zlatan populärast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 



BloggRegistret.se Nätets bästa sajter!