Bloggtoppen.se Sport Sport SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen Blogglista.se BlogRankers.com

lördag 20 december 2008

Sexigt i spåren?

”Rangers var aldrig aktuellt” säger Mats Sundin. Vancouver var högst på min lista redan från början. Det är bara fjorton dagar sedan jag verkligen bestämde mig för att fortsätta och något annat lag var aldrig aktuellt, säger han.

Tja, det kommer att gå hyfstat bra för Sudden, men någon Stanley Cup-titel blir det inte... Däremot kan det bli ett OS. Jag tror att om han spelar då kommer han att kännas sig taggad att spela OS på "hemmaplan" i Vancouver. Vet inte om det är undermedvetet hos Mats Sundin men att välja Vancouver som lag behöver han inte resa när det blir dags för OS...säg ja till OS redan nu Sudden! Det blir din avskedsföreställning med OS-guld för andra gången!

Björklöven har underpresterat hela säsongen så det var på tiden att de började prestera lite. Nu väntar vi bara på att Malmö ska agera...

Jag är inte så säker på att Real Madrid drog nitlotten när de lottades mot Liverpool. Okej visst hade de önskat mött lite lättare motstånd, men Lverpool känns som en dalande stjärna och Real Madrid däremot verkar vara på uppgång.

Lagen känns ganska jämnbördiga och det kan bli tufft och tight om Real kan hålla ihop försvaret. Oddsen har ju också fallit ganska mycket på en seger i CL för ett spanskt lag. Jämför spelbolagen på nätet

Holyfield försöker flytta fokus från matchen mot Valujev till tidigare historier med Tyson, speciellt när Tyson bet av örat.

Han var frustrerad på slutet och ville hellre förlora via diskvalificering än att ännu en gång bli knockad. Jag kan på sätt och viss förstå honom. Holyfield säger att förhållandet mellan honom och Tyson i dag är relativt bra.



Han har sagt förlåt. Jag möter honom ofta på olika arrangemang. Vi hälsar vänligt på varandra, det är inga problem mellan oss. Men han vill helst inte stå bredvid mig för då pekar bara alla på oss och säger ”Där är den snälla Evander Holyfield och den elaka Mike Tyson”.

Det blir knockoutseger ändå för Valujev, den här gången får du nog bita av örat Holyfield, på Valujev för att inte fölora på KO...om du når upp förstås!

Det är väntat att sossarna tappar, däremot kanske lite tidigt med tanke på nästa val. Men krisen har gjort att människor dras till det säkra och i detta fallet blir det alliansen. Men valet kommer att bli ovisst och att spela på vem som vinner blir svårt. Jämför spelbolagen på nätet

Den som väljer en privat pensionsförsäkring vill veta vilken som är bäst. Men bolagens prognosverktyg håller inte måttet och jämförelser mellan bolag är omöjliga, anser Konsumentverket.

I en granskning tittade Konsumentverket närmare på privata pensionsförsäkringar hos 17 bolag. Alla hade olika metoder för att beräkna framtida pensioner. Fram till dess att förbättringar sker uppmanar Larsson konsumenterna att på egen hand söka mer information om pensionsutfallen.


Lika barn leka bäst, det är därför skidåkare blir kära i varandra. Så är det i alla sporter. Alpina landslaget är det så, friidrottslandslaget likaså (paret Klüft, Tregaro m.m.), fotbollspelande damer möter tillika herrar (Eskilsson/Svedberg m.m.)

Ikväll avgörs Dansbandkampen och jag sätter en slant "off the record" på Scotts. Om de nu inte gör en kupp och spelar en annan låt och därmed blir diskade. Däremot hade jag aldirg kunnat känna igen Anna Mourou utan "perm". Se bilden!

Men ärligt talat jag skulle inte bry mig ett smack om detta program om jag inte spelade på det... Hitta de bästa oddsen



Se Dagens Spel av mig!

Läs dagens inlägg:
Villkorlig frigivning...
Bordell lockar med poesi
Mamma Mia!
Största bedrägeriet någonsin
Potelsmedel ger kraftiga granar...
Renblod, mums...
Sexigt i spåren?
Snicksnack!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 



BloggRegistret.se Nätets bästa sajter!