Bloggtoppen.se Sport Sport SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen Blogglista.se BlogRankers.com

måndag 15 december 2008

Underbart!

Underbart initiativ AIK! Härligt med klubbar som visar lite glimt i ögat. Jag bugar och bockar för Mats Hedenström. AIK har allt för lång historia av supportersbråk och utskämda Black Army-griserier. Det är bra om klubben kan visa upp en sida som har humor i blickfånget istället.

Jag ska köpa en biljett trots att jag inte är gnagare (jag är ju det RIKTIGA AIK dvs SKELLEFTEÅ AIK...), jag kanske gör ett ekonomiskt klipp? Det kanske inte blir något derby på väldigt länge och då har man ju en biljett som gäller oändligt länge... Något för svarta börsen år 2019 kanske...

Se dagens spel

Läs dagens artiklar:
Sjunkande skepp?
Äpplet faller inte långt bort...
Olika faller ödets lott...
Sågade i fredags...
Storebror ser dig...
Det ser mörkt ut...
Underbart!
Dags att byta!
Kortslutning
De får sparken...
Fullkomligt iskallt!
Inget vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 



BloggRegistret.se Nätets bästa sajter!