Bloggtoppen.se Sport Sport SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen Blogglista.se BlogRankers.com

torsdag 11 december 2008

Bosse ringde mig...

Jag minns inte men Bosse måste ha ringt mig (eftersom jag skrev min först...), vi har samma tankegångar om KalPa, Södertälje och Skellefteå. Tappara är jag lite tveksam till, Ässät pendlar mellan hyfsade insatser och plattmatcher, bla slog de Espoo borta när de ledde serien. De har även vunnit mot JYP nyligen borta - men de är svåra att bedöma. Risken finns att de kan vara revanschsugna efter 0-6. Men kanske kan Bosse få rätt för första gången den här veckan när han nu har "konsulterat" mig... Här mina tripplar idag.

För övrigt var det blandad kompott igår. Man U och Valbo svek rejält. Detroit var visst utspelat i stora delar av matchen och vann först i förlängning. Däremot var andra tips om Rangers klockrent om ett kryss. De vinner oftast men först i förlängning eller straffar. GUIF, Skövde, Chicago, Celtic, Sundsvall och Kiev likaså. Tyvärr sprack Mad Max på Lyons usla inledning. Det hade annars suttit fint med en sexling för 107, 83 i odds...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 



BloggRegistret.se Nätets bästa sajter!