Bloggtoppen.se Sport Sport SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen Blogglista.se BlogRankers.com

torsdag 11 december 2008

Det var väntat...

Ingen direkt skräll att Södertälje skulle vinna mot Linköping. Det har varit tätt förut (se tidigare på min blogg) och med ett tränarbyte fick laget den extra energin som de behövde. Skellefteå var i det närmaste kassaskåpssäkert mot ett sargat Rögle. Rögle kommer att få det kämpigt nu. Nu väntar jag bara på pingvinerna i USA så jag kan casha hem på min trippel...

Däremot grämer jag mig att Timrå slarvade bort sin 2-0 ledning och spräckte min trippel på 24,73. De hade en jättepress och Frölunda var tvungen att ta en timeout efter 2-0, det hade lika gärna kunnat varit 3 eller 4-0 till Timrå, då hade den här matchen varit körd för Frölunda. KalPa satt fint och Södertälje likaså och faktum är att Timrå skulle ha vunnit under ordinare tid - det grämer mig. Imorgon hoppas jag vakna till typ 5-1 till Pittsburgh - man kan ju alltid hoppas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 



BloggRegistret.se Nätets bästa sajter!